Päivät 4-6 | Dalat - Nha Trang - Qui Nhon

Päivä 4 | Dalat - Nha Trang | 160 km

Aloitimme aamun tutstumalla muutamaiin Dalatin keskeisiin nähtävyyksiin. Ensin meidän oli tarkoitus suunnata vesiputouksille, mutta ne eivät sijainneet kartan osoittamassa paikassa, joten jätettiin ne tällä kertaa väliin ja jatkettiin matkaa Dalatin keskustaan rahanvaihtoon ja kahville. Seuraavaksi vierailimme päivän kulttuurikohteessa Linh Phuocin Buddhalaistemppelissä, joka edustaa nykyaikaisempia temppeleitä, kun sitä on alettu rakennetaa vasta vuonna 1949. Siinä meille riitti pieneksi hetkeksi ihmeteltävää, jonka jälkeen jatkoimme matkaa Nha Trangiin. Päivän reitti oli tosi hieno käyden korkeimmillaan n 1800 metrissä ja liikennettä ei ollut paljon. Perille Etelä-Kiinan meren ääreen Nha Trangiin saavuttiin vähän ennen viittä. Majoittuminen ja illalliselle rantaravintolaan.

Päivä 5 | Nha Trang | Veneretki

Tänään oli rento päivä. Käytiin turistikierroksella, eli veneretkellä kolmella lähistön saarella. Uintia, lounasta ja lekottelua. Illalla käytiin vielä syömässä Nha Trangins keskustassa.

Päivä 6 | Nha Trang - Qui Nhon | 260km

Matka jatkui kohti pohjoista rannikkoa seuraillen. Ajeltiin muutaman kalastajakylän kautta alueilla joissa ei turismi ole aikanakaan vielä levittäytynyt. Päivän vierailukohde oli puinen Mr. Tiger bridge -silta ja kun saavuttiin vastarannalle sillan päähän, niin todettiin että siltaaa ei enää ole. Ainoastaan pätkä jälkellä. Ei muuta kun U-käännös ja takaisin päätielle. Tänään meillä melko kostea päivä ajellla, mutta lämmintä.