14 I Barstow - Los Angeles I 300 km

Yksi tämän kevään Route 66 matkalaisistamme teki aivan älyttömän hienon fiilistelyvideon reissustamme legendaarista tietä pitkin:

Iloiset, koko Route 66 :en ajaneet motoristit päätepisteellä.

Matkan viimeinen ajopäivä alkaa aamiaisella Barstown hotellissa. Barstow on yksi Route 66 kylistä ja pääsemmekin suoraan taas Route 66:lle hotellin pihasta.

Aamiainen Barstowssa.

Vielä kerran pitää pakata pyörä.

Tarkoituksena oli ajaa mahtava Angeles Crest Highway, mutta se oli suureksi pettymykseksemme jälleen suljettu. Toki siellä oli vielä luntakin tienvarrella, että ehkäpä sinne meno näin aikaisin keväällä olisikin hieman uhkarohkeaa. Pääsimme kuitenkin hieman matkaa ajamaan, aina Blue Ridgeen asti. Ennen sitä kävimme kahvilla ja tankkaamassa Angeles Crestin kylässä, joka muistuttaa Eurooppalaisen laskettelukeskuksen mökkikylää

Angeles Crestin maisemat ovat huikeat. Onneksi päästiin edes tähän asti.

Kahvilan viihtyisän näköinen kauppa.

Jouduimme siis takaisin motarille, koska matkanjohtaja ei ole vielä keksinyt muutakaan korvaavaa reittiä Los Angelesiin, joka ei veisi liian kauaa.

Glendalen kohdalla kurvasimme motarilta pois ja pujottelimme ensin Hollywoodiin, Hollywood - ja Sunset Boulevardien kautta Beverly Hills:iin ja sieltä Santa Monican laiturille.

Karin suomenlippu näyttää vähän reissanneelta.

Sen jälkeen pyörien palautus, hotelliin, kypäräkaljat, suihkuun ja nauttimaan matkan viimeistä yhteisillallista hotellin ravintolassa.

Tällä kertaa aloittelimme iltaa Arin ja Alpon huoneessa, jossa Ari vuorostaan tarjosi meille drinkit.

Illallinen hotellilla.

Pizzaa Losin tyyliin.

Seuraavana päivänä tapasimme aamiaisella ja jokainen teki omat suunnitelmat viettää aikaa, ennen kun lento lähtisi vasta illalla.

Monika ja Holger suuntasivat vielä Amerikan toiseen kolkkaan muutamaksi päiväksi, Harri jää Los Angelesiin muutamaksi päiväksi. Osa lähti Venice Beachia tutkimaan, osa lepäili hotellilla.

Kahden maissa hyppäsimme hotellin lentokenttäbussiin ja matka LAX:n ja sinivalkoisin siivin kotiin, alkoi.

Lentokenttäbussia odotellessa.

Jukka kuvasi revontulia lentokoneesta.

Mahtava matka ja mahtava porukka - oli suuri ilo ja kunnia toimia matkanjohtajana teille. Toivottavasti nähdään pian uudelleen!